събота, 25 май 2013 г.

В комплект

  Почти отминаха баловете за 2013 година. Вече спада и напрежението /поне в нашия град/.
  Съответно поприключих и с правенето на абитуриентски картички. Ето от последните творения по тази тема:
  Комплект кутийка и картичка за абитуриент от Италианския лицей. Доста се старах при изработката. Поръчителката много си го хареса. Дано и на получателя да му допадне. Ще чакам за отзивите.


  Този комплект е за абитуриент от Техникум в Попово. Завършва някаква техническа специалност и затова избора ми попадна на зъбните колела. 


  И накрая една картичка-плик за абитуриент от Добрич. Вече съм публикувала този модел картички, но не и в този цвят. Като се зачисля, направих доста от тези картички, защото много се харесаха, но нямам в един и същи цвят. В лилаво се получи много добре, но нямах възможност да я снимам, за което съжалявам.


  За сега това. По-късно ще покажа още някой абитуриентски нещица. От всичко обаче най-много ми се иска да вярвам, че всички завършващи са изкарали една незабравима нощ и са се забавлявали от сърце / както аз преди много години/ .

ХОХО


2 коментара:

  1. С всичките си се справила много добре, а на мен най-много ми допадна "техническата"... не знам дали заради наклонностите ми в тази посока :-)

    Ако приемеш един съвет - махни проверката с дума на коментарите! Много е досадно и в поне 90% от случаите се отказвам да пиша ако я има.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за милите думи.За първи път правих "техническа" картичка и ми хареса. Вероятно бих използвала по-често този стил, ако случая го позволява.
    П.П. Благодаря и за съвета.Оправих тази настройка, дано само да се е получило...:)

    ОтговорИзтриване