неделя, 1 юни 2014 г.

Рожден ден

  Най-често подаряваните картички са за рожден ден. Съответно и ние, които изработваме картички, най-често са за РД. Или поне при мен е така. Обичам да правя такива картички, вероятно защото аз самата много обичам рождения си ден, празнуването и подаръците, които го съпровождат. Винаги ми е било странно, когато някой пренебрегва рождения си ден или този на близките си. При мен това е голям празник и винаги се старя да създавам подобно усещане на хората около мен.
  Ето две картички направени за мои познати, но по поръчка на техни близки роднини.
  Тази е за началната учителка на дъщеря ми по поръчка на майка й:



Втората е за моята козметичка, по поръчка на дъщеря й:


Честит рожден ден, Ани! 
Честит рожден ден, Нели!

 ХОХО


Няма коментари:

Публикуване на коментар